خودم

دستی میخورد بر شانه ام

         بر كه میگردم

       خودم را می بینم

-  شما ؟

- ببخشید اشتباه شده گویا !

راهم را كج میكنم

به سایه ای نزدیك میشوم

 

سایه خودم

آشنا می زند

دست بر شانه اش میزنم

بر كه میگردد

      خودم را می بینم

- ببخشید اشتباه شده گویا !

     به هوای خود

               گم كرده ام

                        گم میكنم

                                    خودم را . . . . .



نظرات شما عزیزان:

3tareh
ساعت21:35---10 خرداد 1390
webetoon ghashange khili.khosham oomad.
www.bluekite.persianblog.ir


3tareh
ساعت21:34---10 خرداد 1390
webetoon ghashange khili.khosham oomad.

pezhman
ساعت19:25---25 ارديبهشت 1390
salam webloge ghashangi dari va matalebetam jaleban

دختر بهار
ساعت9:25---24 ارديبهشت 1390
سلام بر آقا عماد

می روم دور از تو با دنیای خود خلوت کنم

عاقبت شاید به این بیگانگی عادت کنم
پاسخ: سلام خوش اومدین :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: خودماحمد بارانیاشعار احمد بارانیشعر خودم از احمد بارانی

جمعه 22 ارديبهشت 1390 | 22:35 | Emad |