Zendegie Man

زندگی من

خیلی مهربونی اما ، نمیخوای با من بمونی، نمی دونی زندگیمی

نمی دونــــی  نمی دونــــی

اشتباه از من و دل بود نه که قسمتم نبودی

  حالا دیگه خیلی دیره میمیرم بی تو به زودی . . . 



نظرات شما عزیزان:

niki_asa
ساعت23:42---25 خرداد 1390
rasti hameye chap dastaro pak kon

tuye linka migam

hamaro pak kon be joz kafeh chap dast

پاسخ: چشم درستش میکنم خواهر جون


asa
ساعت23:41---25 خرداد 1390
joda az mohsen babakro ham dust daria

heh

upam
پاسخ: آره بابک رو هم دوست دارم


دختر بهار
ساعت13:33---23 خرداد 1390
sسلام آقا عماد خوب هستین خیلی وقته پیداتون نیس بیا بهم سر بزن
موفق باشی


دختر بهار
ساعت13:33---23 خرداد 1390
sسلام آقا عماد خوب هستین خیلی وقته پیداتون نیس بیا بهم سر بزن
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: زندگی منبابک جهان بخشآلبوم زندگی من بابک جهان بخش

شنبه 21 خرداد 1390 | 1:23 | Emad |