Atisham Bezan

      

تنها بذار ببینمت ، من به همینم قانعم

تو نیستی و این فاصله آتیش به جونم میزنه

تصور لبخند تو هرجا که هستم بامنه

هرجا که میرم با منه

شاید یه راهی باشه که باور کنی غرق توام

این اوج خواسته ی منه ، ببین چه کم توقعم

شاید یه راهی باشه تشویــشـمو کـمــتر کنی

یه عمر عاشق توام ، یه لحظه با من سر کنی

تو نیستی و بدون تو ، با گریه خلوت میکنم

دارم به صحبت کردنه با عکس عادت میکنم

تو نیستی و بدون تو ، دچار بی قراریم

کاش میفهمیدی چرا ، من از خودم فراریم

برگردو آتیشم بزن

کی گفته که من مانعم!

تنها بذار ببینمت ، من به همینم قانعم

تو نیستی و این فاصله ، آتیش به جونم میزنه

تصور لبخند تو هرجا که هستم با منه

هرجا که میرم با منه

 


نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت16:42---21 شهريور 1390
سلام خوبی زیبا بود پاسخ: ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 17 شهريور 1390 | 20:15 | Emad |