حیف نمیشه

 حیف نمیشه بمونی کنارم

                           من که جز تو کسی رو ندارم
 
                                       کاش که پیشم بمونی یه لحظه

                                        این یه لحظه به یک عمر می ارزه
   
                              توی چشمام نگاه کن یه روده

         این چشا بی تو عاشق نبوده


                     من نمی خوام که با غم بسازم

                               من نمی خوام به اشکام بنازم



                                         آی تو که از نگاه من بریدی

                                                  با چنگ و دندون به هوا پریدی

                                             خواستم با اشکام راهتو ببندم

                              حیف که چشاتو بستی و ندیدی


         حیف... نمیشه بمونی کنارم

              من که جز تو کسی رو ندارم



                         کاش که پیشم بمونی یه لحظه

                                     این یه لحظه به یک عمر می ارزه

                                         توی چشمام نگاه کن یه روده
 
                                              این چشا بی تو عاشق نبوده



                                          من نمی خوام که با غم بسازم

                          من نمی خوام به اشکام بنازم



        تو میری و رفتنتو می بینم

           باز به تماشای افق می شینم

                        میری و آتیش می کشی به جونم

                             ترانه هامو واسه کی بخونم ؟



                                 آی تو که از نگاه من بردی

                                با چنگ و دندون به هوا پریدی

                 خواستم با اشکام راهتو ببندم

   حیف که چشاتو بستی و ندیدی

 

****

 چرا چشماشو بست.....چرا...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







15 مرداد 1389 | 3:16 | Emad |