دل من چی داره ؟

دل من چی داره؟

هر دلی دیدم یاری داره، دل من چی داره؟
سیاهی شب ماه رو داره، دل من چی داره؟

وقتی سنگه قلب آدما، عشقی بینشون نیست
واسه ی دل پر غصه ی من، دلی مهربون نیست

عشق واقعی تو قصه هاست، تو خیال و خوابه
دوستت دارم گفتنشون، همه شون سرابه

عشقم، عزیزم، جونم، نور چشمای گریونم
بی تو نفسم تمومه، بی تو گم و بی نشونم، بی تو نمی خوام بمونم

من می دونم عشقم و فردام بودی
کنج دلم دینم و دنیام بودی

کاشکی می شد اشکام رو پنهون بکنم
از این دلم غصه رو بیرون بکنم

با این دل بی قرار، سخته برام انتظار
به یاد خاطراتمون، بیا و تنهام نذار

بیا که ناامیدم، آخر خط رسیدم
به خاطر عشق تو، از این دنیا بریدم

با این دل بی قرار، سخته برام انتظار
به یاد خاطراتمون، بیا و تنهام نذار 

 

 دانلود آهنگ




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







17 مرداد 1389 | 23:56 | Emad |