نمی دانم؟ تو هستی تو رویام

 

 

تو هستی تو رویام تو هستی تو قلبم ولی رفتی ندیدی حال خرابم

 


توی این دنیا توی این عالم زندگی بی تو برام معنا نداره

 

 

 


همه اون عشق محبت حس این دل پاک من

 


چرا زیرسایه یک شهر عشقمون از یادت رفت

 


گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا شب روز از دوریش بسوزم

 

 



تن من دیگه نایی نداره بازندگی کاری نـــــداره

 


من با اشک شب روز واسه برگشتنت دست به دامن خـــــدام

 


می بینم من که انگار تو قلبت نیست احساس نمی خوای که برکردی پیشــــــــــم

 

 

آهنگ تهمینه و عادل

برای دانلود و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

__________________________________________________________________________

 

 

نمی دانی چه بی تابم نمی دانی چه غمناکم

 


 

نمیدانی چرا امشب سکوتی مبهم ماتم

 


 

دلم بی هوده میگرید صدایت را نمییابم

 


 

نگاهت را نمیبینم نمیدانم چرا بیهوده دلتنگم نمیدانم

 


 

نمیخواهم بدون تو دگر هیچم

 


چرا اینگونه دل تنگم ؟؟؟؟ چرا اینگونه بی تابم ؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: نمی دانمسکوتیعشق

17 شهريور 1389 | 1:10 | Emad |