کاش عاشقت نمیشدم...

 

فرصت ما تموم شده باید از این قصه بریم

 فرقی نداره من و تو کدوممون مقصریم

خاطره ها رو یادمه لحظه به لحظه، مو به مو

هی چی رو یاد من نیار اونقد خرابم که نگو

بد بودم بدتر شدم میرم با پاهای خودم

میرم نمی دونم کجا آخ  کم آوردم به خدا

دلگیرم از دست خودم کاش عاشقت نمی شدم

هر جوری می خواستم نشد از غم یه ذره م کم نشد

من موندم و تنهاییام از دنیا هیچی نمی خوام

 عاقبت منو نگاه! اشتباه پشت اشتباه

هر روز عاشقتر شدیم تو عشق خاکستر شدیم

سوختیم ولی به آرزومون نرسیدیم

فقط گریه، فقط عذاب صدتا سوال بی جواب

 نه من، نه تو، از عاشقی خیری ندیدیم

دلگیرم از دست خودم کاش عاشقت نمی شدم

هر جوری می خواستم نشد از غم یه ذره م کم نشد

من موندم و تنهاییام از دنیا هیچی نمی خوام

عاقبت منو نگاه!اشتباه پشت اشتباه

فرصت ما تموم شده باید از این قصه بریم

فرقی نداره من و تو کدوممون مقصریم

خاطره ها رو یادمه لحظه به لحظه، مو به مو

هیچی رو یاد من نیار اونقد خرابم که نگو...



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت10:10---21 مهر 1389
سلام وایییییییییییییییی عاشق وبت شدم خیلی قشنگه مرسی بهم سر بزن خوشحال میشم

Daimon
ساعت19:47---7 مهر 1389
هی هی هی نگو که دله منم خونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: فرصت ما تموم شدهدلگیرم از دست خودمقصههر روز عاشق تر

7 مهر 1389 | 19:33 | Emad |