دیر فهمیدی

یه روز می فهمی کی تورو دوستت داشت

تموم زندگیشو پات می گذاشت

منی که دنبال هوس نبودم

برای پروازت قفس نبودم

منی که دنیام شده بود خندهات

جون می دادم خیس نشه یک وقت چشات

با اون نشستی و به من خندیدی

بگو ببینم به کجا رسیدی؟

خوبیش همین بود که تورو شناختم

درسته بردی ولی من نباختم

اخه چرا خواستی که من بشکنم؟

تو که گفتی همه چیزت منم

باشه واسه ما اینجوری نوشتن

تنهایه تنهایه سهم من

با اون نشستی و به من خندیدی

بگو ببینم به کجا رسیدی؟

خوبیش همین بود که تورو شناختم

درسته بردی ولی من نباختم

نفرین نمی کنم دلم نمیاد

فقط دیگه دلم تورو نمی خواد

دلم می خواد به روز من بیفتی

پی شه یکی بفهمی خیلی مفتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







17 مرداد 1389 | 3:1 | Emad |