کاش عاشقت نمیشدم...

فرصت ما تموم شده باید از این قصه بریم

فرقی نداره من و تو کدوممون مقصریم

خاطره ها رو یادمه لحظه به لحظه، مو به مو

هی چی رو یاد من نیار اونقد خرابم که نگو

بد بودم بدتر شدممیرم با پاهای خودم

میرم نمی دونم کجا آخ کم آوردم به خدا

دلگیرم از دست خودم کاش عاشقت نمی شدم

هر جوری می خواستم نشد از غم یه ذره م کم نشد

من موندم و تنهاییام از دنیا هیچی نمی خوام

عاقبت منو نگاه! اشتباه پشت اشتباه

هر روز عاشقتر شدیم تو عشق خاکستر شدیم

سوختیم ولی به آرزومون نرسیدیم

فقط گریه، فقط عذابصدتا سوال بی جواب

نه من، نه تو، از عاشقی خیری ندیدیم

دلگیرم از دست خودم کاش عاشقت نمی شدم

هر جوری می خواستم نشد از غم یه ذره م کم نشد

من موندم و تنهاییام از دنیا هیچی نمی خوام

عاقبت منو نگاه!اشتباه پشت اشتباه

فرصت ما تموم شدهباید از این قصه بریم

فرقی نداره من و تو کدوممون مقصریم

خاطره ها رو یادمه لحظه به لحظه، مو به مو

هیچی رو یاد من نیار اونقد خرابم که نگو...



نظرات شما عزیزان:

@فرزاد@
ساعت0:45---23 اسفند 1389
دوس داشتی بگو لینکت کنم...مرسی

SIA
ساعت23:31---24 بهمن 1389
ممنون از وبلاگت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







7 مهر 1389 | 19:33 | Emad |